Adios Mendoza..

Na bijna 6 weken in Mendoza gewoond en gewerkt te hebben ga ik mijn familie hier dit weekend gedag zeggen.. Om toch een beetje in het 'changing plans' thema te blijven, heb ik ongeveer een week geleden besloten om met James (Engelse collega), Wout (Belgischecollega)en Luc (baas Monkey hostel) mee naar La Paz (Bolivia) te gaan om daar Aaron, Mick en Glenn (3 Australische vrienden die 2 weken in het hostel hebben gezeten) te vergezellen. Morgen vetrek ik met James en Luc naar Santiago de Chile om vervolgens zondag op het vliegtuig naar La Paz te stappen. Lekker met de mannen op pad dus! :) Gister heb ik ook meteen mijn vlucht naar huis geboekt, vanaf Quito (Ecuador) welteverstaan. Na La Paz ga ik dus (hopelijk met dezelfde groep) door Peru naar Ecuador reizen. Ik heb echt een fantastische tijd gehad in Mendoza, maar de ene na de andere collega vertrekt nu en het seizoen begint ook behoorlijk af te lopen. Dat maakte de reislust nog een stukje heviger wat mijn beslissing om mee te gaan met de mannen vrij makkelijk maakte.

Mijn tijd in Mendoza heb ik vanochtend op een mooie manier afgesloten door met een collega te gaan Paragliden. Ja mam, ik ben van een klif gerend om vervolgens bungelend aan een parachute boven de bergen te zweven. Spannend, maar zeker de moeite waard! Vanavond nog lekker uit eten met een paar collega's, morgen mijn laatste paar uurtjes werken aan de receptie en dan om 13:30 de bus in. Op naar het avontuur, ik kan niet wachten!!

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn avonturen in Bolivia, Peru en Ecuador en ik hoop jullie allemaal weer te zien in juni!

Besos de Mendoza!

Reacties

Reacties

Mar

Hey Britt, het klinkt niet origineel wat ik ga zeggen maar ik ben nog steeds jaloers;)! Ecuador en Peru, en paragliding! Echt heel vet! Heel veel plezier met de volgende tripjes. Ben benieuwd wat je van Peru vindt, al denk ik dat je waarschijnlijk niet langs Iquitos komt, toch? Geniet ervan en zeker tot in juni of juli!
Ciaaoo! X Mar

mam/pap

Hola hija!

Onze dochter heeft zich als een lemming van een klif gestort, ongelofelijk! We zijn héél benieuwd wat je allemaal tijdens je verdere reis gaat ondernemen en meemaken.
Geniet ervan lieverd! :-)

xxx
mam pap

Tanja

Haha! Als een lemming... :-) Leuk zeg!
Vrouwke, geniet van alles wat er nog gaat komen en pas goed op jezelf tussen die mannen!!! Oh en als ik online sta op skype en je hebt even tijd mag je altijd bellen he?! Xx van mij

Heleen

Ha die nicht, wat gaaf zeg paragliden ben jaloers. Volgens mij voel je, je dan heel vrij. Was het een leuke man aan wie je hing? Nou tot snel en blijf genieten.

p.s. Inmiddels rol ik vooruit.

Joy

Heb gister idd aan je gedacht, met je vlucht richting Bolivia! :)
Was leuk je donderdag 'gezien' te hebben... Mocht het nog een keer vaker lukken, lijkt me leuk!
Pas goed op jezelf & GENIET!!!

marijke lindhout.

Ben elke keer weer verbaasd over je reisverslagen. Ik ben op een gezonde manier jaloers op je. Geniet van alles. Liefs tante Marij en natuurlijk Oom Ben.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!