La vida en Buenos Aires

Buenos dias todos!

Aangezien Reismee.nl niet mee wilde werken afgelopen vrijdag, is de volgende tekst een beetje achterhaald; Even een update vanuit het onmogelijk hete Buenos Aires. Om maar meteen de weerpraatjes gehad te hebben; het is hier al een paar dagen ontzettend heet, hoge luchtvochtigheid en lage druk. Lamlendig en vies weer dus. Je douchet er gewoon niet tegenop! Maar als het goed is krijgen we vandaag regen en het is lang geleden dat ik zoveel mensen heb horen zeggen dat ze daar meer dan blij mee zijn. Inmiddels heeft het inderdaad geregend en is het een stuk koeler dan voorheen. Nog steeds lekker weer en een goede temperatuur maar niet meer zo heet en vochtig. J

En hoe is het weer daar? Begint de lente al een beetje zijn intrede te maken??

Eerlijk gezegd heb ik de afgelopen week niet heel veel spannends ondernomen. Heb me met mijn Spaans bezig gehouden en het een beetje rustig aan gedaan. Met dat weer wilde je ook gewoon niks doen. Ik heb wel een ontzettend lekkere ijssalon ontdekt hier, ook niet onbelangrijk! ;) Verder heb ik afgelopen weekend 2 nachten in een hostel doorgebracht. Het was even te druk in huize Tess maar ik mocht zaterdag al weer terug :) Super fijn! Heb in dat hostel meteen mijn portie Amerikanen gehad. Kan het echt aanraden om een dorm in een hostel te delen met 4 Amerikaanse jongens.. Binnen 1 minuut wist ik natuurlijk wie ze waren en wat ze hier kwamen doen. Ze zijn hier (natuurlijk) 'to do some good' en om de stad in vogelvlucht te zienmaar zezaten de eerste nacht blijkbaar al in een 'hooker' bar. Ik vraag me dus een beetje af wat zijverstaan onder 'doing some good'..En zoals bij de meeste mensen bekend horen ze zichzelf nogal graag (hard) praten. De 'like's' en'aweseome's' vlogen me dus om de oren.Dat is vast een groepje dat ik niet zal missen ;)

Ik heb nu nog ruim een week Spaanse les (en die heb ik ook wel nodig, man wat heb ik een beperkt vocabulair!!) en daarna stap ik de bus in richting Mendoza. Heb er al heel veel mooie verhalen over gehoord en ben echt heel benieuwd! Daarna (en tijdens dat ik daar zit) hoop ik natuurlijk ook meer van het land te zien (Jolien?!!). Al weet ik nog niet goed welke kant ik op zal gaan. Naar het Zuiden of naar het Noorden. Beiden schitterend als ik de verhalen en foto's mag geloven. Dat wordt dus nog even afwegen enbronnen raadplegen:)

Vanavond gaan we hier St. Patrick's Day vieren. Ben benieuwd of het hier net zo leuk is als in Oeganda 2 jaar geleden ;) Ik zal jullie in ieder geval niet van foto's en verhalen onthouden!

Hasta luego!! xx

Reacties

Reacties

Anonieme Belgische Amerikaan

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALOERS! Khou je op de hoogte wnr ik kom ;)

heleen

Hoi lieve nicht, gelukkig geniet je en is het weer mooi daar. hier begint de lente een beetje te komen, maar nog niet al te graag helaas. O, Ja mijn buik groeit en groeit en je nichtje beweegt al flink. Liefs leen.

Mar

Hola Britt!!
Super leuk om weer wat van je te lezen :)! Jammer dat m'n Amerikaanse soortgenoten zo'n indruk achterlaten haha ;). Ben benieuwd naar je foto's! Lekker rustig aan doen, en je vocabulaire is binnen een maand veel meer, weet ik zeker! Disfruta! Liefs, Mar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!