Bienvenida a Buenos Aires!

Hola amigas/os!!

Na een vlucht van 15 uur ben ik gisteravond om een uurtje of 23:00 in Buenos Aires geland. Gelukkig kan ik zeggen dat de vlucht me 100% is meegevallen maar denk dat de kalmeringsmiddelen daar ook wel wat mee van doen hebben gehad ;) Even de standaard mededeling; het is hier warm en bewolkt vandaag, maar nog 100% zomer dat is duidelijk :) Ik ga vandaag eens beginnen met het verkennen van de stad en het zoeken naar een kamer. Zit nu zo lang bij een vriendin, maar hoop snel een plekje voor mezelf te vinden zodat ik me een beetje kan gaan settelen. Het is lastig nu al te zeggen hoe het hier is, er gaat nog veel te veel door mn hoofd en ben nog een beetje duf van de reis en het weinig slapen. Ik zal gauw wat meerschrijven (zodra ik ook wat meer heb meegemaakt), beschouw dit dus maar als het eerste teken van leven :)

Bedankt nog voor alle lieve succeswensen en tot mails/bels/skypes!!

Besitos, Britt

Reacties

Reacties

Rob

Jeej! Lang leve de pillen en de zon. Succes met zoeken!

Pim

YES! Lekker van de kou in Nederland, hop de zomer in! Ben jaloers, dat snap je :) Super veel plezier lieve Britt en succes met het zoeken naar een kamer! Xx

Jolien

Kom op, wij willen MEER weten! Lekkere venten daar???

Marjolein

Klinkt allemaal goed! En vergeet de Backstreet Boys niet he ;)

loes

Britt! Heel veel plezier, weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben! Het is een geweldige stad dus moet goed komen! Ik wens je heel veel succes en liefs vanuit nederland (daar zit ik inmiddels weer;() dikke kus

Debby

Wat supervet!!!! Geniet ervan daar :D

Joyce

Dotje, wat goed!!!!
Super om te lezen dat de vlucht prima is verlopen... Nu lkkr op zoek naar een eigen plekkie!!! ;-)

Heel veel succes morgen @ je sollicitatie!!!

xxxxx

Heleem

Gelukkig ben je goed aangekomen, heb veel aan je gedacht. Ben je nog stoned van de pillen? Liefs Leen

Eefke

Hee meis,
Mooi om te horen dat je een goede en relaxte vlucht hebt gehad. Ik hoop dat je zo een lekker stekkie hebt gevonden. Hier zijn nu ook kleine koude zonnestralen,... heerlijk zomer daar! (ik kan niet wachten op de lente hier) Ga er lekker van genieten! Ik ga meelezen en ben heel benieuwd naar je avontuur. Dikke x van mij

Tanja

Vrouwke! Ben blij dat je veilig bent aangekomen!! En bedankt voor je felicitatie!:-) Heb een hele leuke dag gehad! Uhm, heb wel ooit skype gehad.. zal eens kijken en dan laat ik het je weten.
Succes morgen!! xx

marijke lindhout

Hallo Britt.
Fijn dat je goed bent aangekomen en nu ""verdwaasd'" door Buenos Aires loopt.
Liefs T Marij.

Doo

Zusje!! Zet m op!! Ben ape-trots op je...;-D... keep in touch xxx

Mar

Hi Britt! Aah wat klinkt het allemaal geweldig!! Super fijn ook dat de reis meeviel! Medicine is marvilloso;). Geniet lekker daar, settle rustig en hoop dat je snel een eigen plekje kan vinden! X Mar

Hella

Britt! Jij bent heel goed bezig, enjoy!!!
X Hella xje Julia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!