Nog 2 weken..

Over 2 weken en 5 uur vetrek ik naar Oeganda.. Dat lijkt nog best ver weg, maar voor ik het weet sta ik in te checken op Heathrow Airport. De meeste zaken op mijn checklist zijn al afgevinkt, maar ik ben nog steeds bang dat ik dingen over het hoofd zie.

Undecided
De belangrijkste zaken zijn in ieder geval zeker geregeld (ticket, inentingen, verzekering enhet verhurenvan mijn appartement hier) en dat geeft wel een beetje rust.

Mijn begeleidster/opdrachtgever en 'long time friend'

Wink
is inmiddels alweer een paar weken daar en als ik haar verhalen lees kan ik echt niet wachten! Ik ben zo benieuwd! Gelukkig zal zij me in mijn eerste week een beetje wegwijs maken en helpen mijn cultuurshock te boven te komen. Ik moet me namelijk wel blijven realiseren dat ikalleennaar Afrika ga. Dat is echt wel even anders dan alleen naar Italie..

Ik gasowiesoeen geweldige 2 maanden tegemoet waarin ik heel veel zal leren en ontdekken en via deze blog ga ikproberen jullie een beetje te laten meegenieten!

Laughing

Wish me luck!

Reacties

Reacties

Tjas

Hey Britt,

Wij zijn ook inmiddels goed aangekomen ! Veels succes in Afrika en veeeeeeeeeel foto's maken.

Groetjes uit Curacao !

Broeder

He zus, ik vind het echt top dat je dit gaat doen...
Ik ga je verhalen enz zeker bijhouden, en wens je bij deze een super tijd daar..

Succes..! (en groeten aan do, en de olifanten enz..)

leentje

lieve nicht heel veel plezier en blijf jezelf want je bent een geweldige meid. ik ben enorm trots op je. liefs leen ben en bo.

Eef

He meissie,
Gelukkig deze week nog ff kunnen spotten en waarschijnlijk zie ik je nog voordat je gaat. Hoe dan ook harstikke stoer dat je zo een mooie reis alleen gaat maken. Dat wordt vast een rete gave ervaring! Ga je blog zeker bijhouden....dappere traveller!
Dikke kus en knuffel van je vriendinneke

Ben

Ha die Britt,

Wat leuk zo'n website. Ik wens je heel veel plezier. En natuurlijk heel veel succes met je studie enzo.. Groetjes van Ben. PS ik zal je verhalen zeker lezen

Dominique - Different Africa Connection

Ik zie er naar uit mee te genieten van jou cultuurshock.. i be at the airport en we gaan er een mooi weekje van maken... en dan... dan laat ik je helemaal alleen in geweldig oeganda!!! hahaha maar wel in veilige handen ;-) Leuk! Tot over paar weekjes, ik geniet nog even verder hier!! (en werk HEEL HARD!!) xx

Joy

Meid, ik ben super trots op je!
Eerst zaterdag nog even een dikke knuffel en afscheid nemen!!!!

Liefs (K)

steef

Hey britt, Wat leuk dat je bent te volgen op je reis! Ben zeer benieuwd naar je avonturen! De eerste echte avonturier van de familie!!! Liefs Steef xxx

ps: hebben ze daar ook mangoestes en tapirs?

Hans en Joke

We gaan je zeker volgen daar in Oeganda.
Veel sukses met je studie en je verblijf daar.
Geweldig dapper!!!
Good luck, liefs
Hans en Joke

christine.meulensteen@yacht.nl

En dapper is ze, die dochter van ons.
Geniet ervan, lieverd. We gaan je volgen!

liefs
Mam

(je hebt je toch laten inenten tegen tapirs mag ik hopen?)

steef

De Tapir wordt hedentendage niet meer als giftig ervaren en is daarom van de lijst met giftige dieren afgehaald. Het paringsgedrag van de Tapir wordt daarentegen als zeer aanstootgevend gezien, waardoor het benaderen toch van het dier toch enige zorgvuldigheid vereist!

Marjolein

Haj! Spannend spannend! Ik heb eindelijk je verhaal kunnen lezen, want ik heb sinds vandaag internet! WOEHOE! Laat nog maar even weten voor donderdag, ik ben er klaar voor!
groetjes, Marjolein

Cor & Mieke

Bonjour Britt,
Wat leuk om je via deze website te kunnen volgen! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen en reizen graag met je mee! We wensen je een fijne en leerzame tijd toe in Oeganda. Veel succes!
A la prochaine fois! Grosses bises!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!