Daar zijn we dan..

Na een voor mijn doen relaxte vlucht ben ik om een uur of 8 aangekomen in Entebbe. Meteen de tropische warmte in en even wachten op mijn visum (wat natuurlijk niet zo soepel liep als verwacht). Do en Jeff stonden me al (ietwat ongerust

Wink
) op te wachten en hebben me eerst naar ICU (het guesthouse waar ik in principe zou verblijven) gebracht en toenKampala in. Daar werd ik meteen overweldigd door een totaal andere cultuur. Kinderen bedelend op straat, iedereen die je begroet en naroept en een chaos op de weg!

In een notendop heb ik vandaag; lekker geluncht, veel gelopen, een doolhof van een markt bezocht, in/op die markt geschuild vooreen fikse regenbui, de lokale bevolking vele malen vriendelijkbegroet en een luxe soort van shoppingcenter met golfcourse bezocht. Veel (verschillende) indrukken dus! Morgen gaik een ander guesthouse/hostel bekijken en misschien ga ik daar mijn 2 maanden verblijven. Heb aliemand ontmoetdie daar ook woont dus dat is wel fijn en gezellig

Laughing
en daarnaast is het ook wat goedkoper (Jolien, ik regel natuurlijk dat jij daar dan ook gewoon kunt verblijven. I'll keep you posted!).

Nu met Do mee naar huis, douchen, eten, wat drinken en dan straksheerlijk slapen!!

Mijn tijd is op.. Snel wat meer updates en foto's!

Btw; iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!

Reacties

Reacties

Natalie

Heey Britt!
Klinkt allemaal super leuk! Ben een beetje jaloers :P
Dat gaat dus helemaal goed komen de komende 2 maanden! Ben heel benieuwd naar de foto's!!
Heel veel plezier, en kijk uit naar je nieuwe berichten!!

xx

Jolien

Hoihoi Brittje, leuk te horen dat alles goed verlopen is. CANT WAIT!!! Ik hoor het wel van je als je je verblijf geregeld hebt.

Have fun en tot binnekort!

x

Bas

Ik las dat Steef je al waarschuwde voor het aanstootgevende paring gedrag van de tapir, dit is echter heden ten dagen niet meer van belang, het prezwalskipaard daarentegen kan nogal eens raar uit de hoek komen in februari..

Super dat je een goede vlucht hebt gehad, ik kijk uit naar je volgende verhaal..

X-Broer

Brechtje & Debby

Britt!!! Wat leuk om te lezen dat alles best soepel verliep. Leuk om van je te horen zo. Ik was niet op je afscheidsfeestje :( vet balen, we kwamen er te laat achter dat je er een had :p
heel erg veel succes daar! Maak er iets leuks van.

Groetjes en kusjes!

tante marij

Heb je berichtje gelezen. Je stapt in het vliegtuig en je belandt in een totaal andere wereld. Zal wennen zijn. Lekker geslapen de eerste nacht??????
Liefs van mij.

muti

Ha, lieverd! Wat een gek idee dat je er nu bent, in Oeganda, bij Do!
Fijn dat de vlucht mee is gevallen. Hielp de pil?
We kijken uit naar je mailtjes, fijn om zo contact te hebben!
En w.b. die prwalskipaarden, het is goddank bijna maart...;)

dikke knuffel, ook van pap
(wat een jankers zijn wij hè?)

xxx
Muti

steef

Hey Britt! Dat klinkt leuk en spannend! Ik hoop dat je heel erg zult genieten en blijf je op de voet volgen. Ik ben trouwens blij dat Bas je berichtte over het Prezwalskipaard. Las ik nl. ook in de laatste Martin (Gaus, red.). De naakte Molrat is trouwens ook al gesignaleerd, maar verblijft vooralsnog op de toendra's in het uiterste zuiden van het land. Ik houd je op de hoogte! Liefs Steef

Janneke

Hey Britt,

Klinkt ook al erg leuk allemaal! Ben benieuwd naar je verhalen de komende tijd, veel plezier en geniet ervan!

x jann

joy en heino

super trots op je!! ;)
Met een lichtelijke kater, denken wij aan je!!!

Maak er wat van!

xx

Ed, Col en de aankomende Eddy

Hee Britt!

'T zal een super ervaring worden! Enigszins jaloers zien we graag de verhalen en foto's tegemoet, want zelf naar Afrika vliegen is er binnenkort voor Nicole niet meer bij............maak er wat leuks van!

X Ed, Col en de rest

mamsie cordier

hee Britt wat goed dat je er bent en je wilt toch niet zeggen dat die ouwelui daar stonden te janken he toen je weg ging.
dat komt omdat ze niet weten hoe mooi het daar is. maar ik weet wel hoe spannend het is als je kind(je) voor de eerste keer naar afrika gaat.Dus heel begrijpelijk dat ze een traantje wegpinkten. Ik ben erg nebieuwd hoe je het daar allemaal gaat vinden.en ga je volgen met je verhalen.Doe de groeten aan do en zeg dat ik haar verhalen mis nu ze gestopt is met schrijven. Heel veel plezier samen geniet er van . Knuffel

Marjolein

Klinkt supercool! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden de komende maanden. Hier zijn we druk aan het carnavallen, lekker brak door dag in dag uit teveel drinken dus....altijd mooi!
Veel plezier nog xx Marjolein

Suus

Hey Britt,


3 juli Jayson Marz in de piramide ...

Groetjes x Suus

leentje

Ik vind het zo spannend allemaal, denk elke dag aan je. Pas goed op jezelf en geniet van alle ervaringen.

Mar

Heey Britt!!

Beetje late reactie allemaal, maar nu ben ik er! SUper leuk om te lezen, hoop dat je inmiddels al wat geacclimatiseerd bent :)! Ben benieuwd naar de rest van je verhalen. Nou, ik ga nu zelf een weekje snowboarden, daarna check ik je site weer! Heel veel plezier en geniet van alle indrukken/ervaringen! Succes! Liefs, Mar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!