Jolien in Oeganda :)

Zaterdag was het dan zover, na een vlucht van 15 uur

Surprised
, landde Jolien in Entebbe! 's Avonds hebben Joan, Ronald en ik haar meteen meegenomen naar de Ierse pub om de legendarische rugby match Ierland-Wales te kijken. En jawel, voor het eerst in 61 jaar heeft Ierland gewonnen!! Groot feest dus! Zondag was dus een dagje voor welverdiende rust bij de zeilclub van Entebbe. Lekker de hele dag in de zon gelegen, ge-bbq'd en jeux de boules gespeeld op het strand van het Victoriameer. It's tough living in Africa!!
Wink

's Maandags was het tijd voor Jolien om kennis te maken met het 'echte' Afrikaanse leven dus heb ik haar op sleeptouw genomen door Kampala. Dinsdag nog even een interview gedaan en onze planning voor de rest van de tijd gemaakt (voor zover dat mogelijk is in Oeganda

Tongue out
). Woensdag begon het avontuur.. Om 05:45 op om de bus naar Jinja te halen, waar we de hele dag zijn gaan raften. We hebben ons heerlijk een paar uur uitgeleefd op de Nijl! Veel water gehapt, gezwommen, gelunchd, verbrand en een paar blauwe plekken over gehouden, maar dat heeft de pret niet mogen drukken! 's Avonds genoten van een zonsondergang over het meest adembenemende uitzicht tot nu toe (aapjes inclusief). Donderdag in de brandende zon Jinja verkend en 's Avonds terug richting Kampala. Wat een heerlijke 2 dagen!!

Dit weekend nog 2 interviews, een housewarming en een etentje en dan maandag off to Murchisson Falls voor een ware safari! (in the jungle, the mighty jungle, jolien and britt will be sleeping next week!

Wink
)

Reacties

Reacties

Dooo Different Africa Connection

Women! Ik zou willen dat ik zo'n stage had gelopen in mijn studietijd. Gelukkig maak ik het voor mezelf goed...;-)...N joy murchinson. Wist je trouwens dat K. in het ziekenuis ligt? Ze heeft Malaria opgelopen, misschien wel ff leuk om haar te bellen. Ik heb haar gisteren gesproken. Jeff heeft haar paar keer opgezocht, het gaat al beter. Ik mail je nog even op je prive mail betreft het onderzoek. Kus, je Zus. Zet 'm op reiziger! ;-)

mamsie cordier

O britt wat leuk om jou afrikaanse avonturen te horen. Ook maar weer knap dat je het daar zo naar je zin hebt.
Ik geniet mee. deeels omdat ik weet waar je bent omdat ik dat gezien heb en deels omdat je daar voor jezelf en ook voor DAC werkt. Ben trots op meiden zoals jullie,super.
Geniet en werk maar lekker, lieve groetjes xx

Joy

Geweldige foto's...
Ben onwijs trots/jaloers op je!!
Fijn dat het met interviews inmiddels ook wat wilt vlotten!!... Maak er nog een leuke tijd van samen met Jolien & geniet van alles dat op je pad komt...

Luv ya

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!