Weer thuis

De laatste 2 weken zijn zo snel gegaan. Zo zit je nog achteropeen boda boda en zo sta jeop de groente afdeling van de Albert Heijn..

Sealed

Ik heb genoten van mijn laatste dagen in Oeganda, maar het was echt tijd om te gaan. Na een rustige vlucht heb ik woensdagavond nog lekker met een cocktailtje in Londen doorgebracht om donderdag in alle vroegte echt naar huis te gaan. Ik ben 6 weken weggeweest, maar toch voelt het niet zo. Het lijkt alsof ik gewoon een weekje op vakantie ben geweest. Naar mijn idee is er hier niks veranderd.

Ik heb nu ontzettend veel zin om flink aan de slag te gaan. Spijkers met koppen slaan en dan in juni het eindproduct inleveren en hopelijk slagen. Om vervolgens weer2 mooiemaanden in Italie door te brengen!

Cool
Want weg uit Nederland blijft toch mijn doel..
Laughing

Reacties

Reacties

gaby

welkom thuis!:D
Binnekort maar even wat gaan drinken en dan wil ik al die verhalen van je wel is horen, ben benieuwd!!
kuskus

Joy

mooi doel heb jij! ;)
en je vriendinnetjes vervolgens weer alleen laten! ;(

Brechtje

Ik ben het zó eens met jou doel!
Hopelijk ga ik er ook snel eens werk van maken om weg te kunnen, buitenlandse stages enzo. Eerst nog maar aangenomen worden op mijn volgende opleiding :p
Tot snel weer in de EF hoop ik! :D
kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!