a bella Italia!

Ciao tutti!

Na een hectische paar weken in Nederland, ben ik zaterdag aangekomen in Italie. Ik ben opgehaald door een vriendin en collega van vorige zomer. Super leuke verrassing, was ook meteen een stuk vrolijker!

Toen ik op de camping aankwam had ik echt het idee nooit te zijn weggeweest, er is her echt niks veranderd. Veel bekende gezichten, die mij ook allemaal herkenden (wat ik echt niet verwacht had van de meeste Italianen), en ook mijn caravan is weer exact hetzelfde.

Wink

Enige wat dit jaar anders is is dat ik een soort van promotie gekregen heb.

Tongue out
In plaats van serveren en uithalen moet ik nu bestellingen opnemen en afrekenen!
Cool
Scheelt me een hoop sjouwwerk en ik heb een stuk meer en leuker contact met de mensen. Hopelijk leer ik op deze manier ook nog een beetje extra Italiaans.

Ikmoet natuurlijk ook even iets over hetweer zeggen; Nou het is hier erg warm, behalve wanneer het regent en dat heeft het intussen al een paar keer gedaan (en ik ben hier pas 4 dagen

Undecided
). Maar ik blijf optimistisch, komt vast goed.

Ben er nu weer gauw vandoor, zo even eten en aan het werk en daarna een lekkere cocktail drinken in Papparazi!

A dopo!! Bacio!!

Reacties

Reacties

Joyce

Zorgen gemaakt voor niets! En wat een promotie, meid, kijk maar uit dat je na 2 maanden nog wel naar huis wilt! ;)

Ik heb me ook zorgen gemaakt om niets, valt 100% mee in Elst! ;)

We contacten en geniet van het weer, hier is het inmiddels ver beneden peil! :(

Kussie

Jolien

Hoi Britt!!!

Ik kan ni geloven dat je nu al fijn in Italie zit! Ik hoop dat het afstuderen enzo vlot gegaan is... proficiat alvast!

Nu zal het weer even duren voor we weer in hetzelfde land zitten :(

Ik zal alvast uitkijken nr je verhaaltjes hier en de foto's van het mooie 'Italiaanse landschap' :D

Have fun!!!

Jolien

Debby

klinkt goed allemaal! :D ik hoop dat je je daar die 2 maanden kunt vermaken, maar zo komt het wel over
hier regent het inmiddels weer alsof de zon nooit geschenen heeft :P ik vond 't leuk om je nog op werchter te zien!
xxx

Dominique

Jajajaja maak me lekker jaloers!!! Ciao Bella Njoy sunny Italia...en geniet geniet geniet!!

Mar

Klinkt weer goed, Britt :)!! Geniet ervan, heel veel plezier! En het komt vast goed met het weer ;)! En leuk dat je gepromoveerd bent, is vast gezelliger werken idd! Doeii! x, Mar

Christine

Hola hija!

Proficiat met je promotie, we blíjven trots op je!
Veel plezier daar, we missen je wel in V'Waard hoor (vooral Juultje en Bo :-)
Geniet van alles, maar vooral van het eten!

Veel liefs
xxx
Mam

(como estan tus "ojos"?)

Joyce

nieuw berichtje, aub!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!