Van de regen in de drup..

Buongiorno!

Even vlug een update vanuit het wisselvallige Italie (het regent hie te veel voor Italiaanse begrippen en als het dan regent komt het ook echt met bakken uit de lucht!!

Surprised
).
Ik ben alweer 1,5 week hier en hetis niet allemaal rozengeur en manenschijn. Ik loop steeds meer tegen het haantjesgedrag van de Italiaanse mannen (lees collegea)aan en het is een stuk rustiger in het restaurant dit jaar waardoor we dus een overvloed aan personeel hebben nu.Vooral in de middag is het echt 10x niks om te weken. Te warmom in je dikke zwarte polo te staan en hooguit 5 tafels in 3 uur tijd.
Undecided
Ik heb gister een gesprek met mijn baas gehad omdat ik het met sommige zaken gewoon niet eens ben (een communicatieadviseur zou hier echt geen overbodige luxe zijn!!). Ik heb daabij ook besloten wat eerder naar huis te komen en wel meteen na het hoogseizoen (loopt de 20eaugustus af). Mijn baas vind het prima, dus niks houdme tegen.

Hetis natuurlijk niet zo dat ik me helemaal niet vermaak hier. Ik ben in Italie en daar moet je van genieten. Ik heb gezellige collegas enwanneer het niet regent is het meteen30 graden dusben ookregelmatig aan het zwembad te vinden.

Cool

Tutti, a dopo!! Bacio!!

Reacties

Reacties

Jolien

Ah perfect! Dan kan je eind Augustus mee komen feesten tjidens Notting Hill Carnival :)

Het weer zal wel beteren en wie weet verander je je gedacht nog wel! Ben er zeker van dat je er het beste van maakt.

Groetjes van het oh zo nog regenachtiger Engeland... :p

Jolien

Tanja

Heerlijk joh, geniet maar van de zonnige momenten met 30 graden want de zomer doorbrengen onder TL licht is ook niet alles!;-) En met je verjaardag ben je thuis!:-) xx

Je zus

Jaa Britt, ga je nou overal eerder weg?!?!!? hahahha... gezellig hoor! Kom je maar lekker stappen in amsterdam! xxx geniet nog wel even... italiaanse mannen zijn tenslotte altijd leuker dan de nederlandse...toch??

muti

Je bent weer welkom in Valkenswaard, hoor, je bedje staat er nog!

xxx

(Notting Hill Carnival?!? Niet zonder mij hè? :-)

Marjolein

Jammer dat het een beetje tegenvalt! Pak die zonnestralen daar nog maar even mee, want hier wordt het na morgen ook weer slechter. Helaas. Als Rob en ik onze housewarming eind augustus geven, kun je er toch nog bij zijn! Jippie!
xxx Marjolein

Joyce

snoepie!!!
Geniet nou maar lkkr, voordat je het weet ben je weer hier en heb je weer het gevoel dat je weg moet! ;)
Anyway, wie is die collega, die ik denk dat het is?!

Geniet ervan, probeer ook te ontspannen en laat je vooral niet gek maken! Dag schattie!

Liefs uit Wijchen!

Broer

Hey Blubje, laat je niet gek maken door die Italianen he..


P.s. Tua madre kan wel zeggen dat je bedje er nog staat, maar ik was gisteren thuis en volgens mij verhuren ze je kamer.. ;-)

Have fun, ik zie je eind augustus..

Xx Yo B

Brechtje

Hee brittje,
wat jammer dat het tegen valt!! nou als je terug bent gaan we flink feesten oke? :D
maak t beste er van, geniet van het lekker weer, want dat valt hier alweer (een beetje) tegen.

tot gauw!
xxx

di maaaaaamaaaa cordieri

hee die britt ik zou het wel weten daar.maak ze gek met die pasta en die olijvi,drijf ze tot die waanzinnie en je zult zien zijn eten uit jouw handje. Je kunt altijd nog naar ROME gaan vraag maar aan do een geweldige stad die je moet zien.
Dus niet te gauw dat mooie Italie verlaten.
En het regent hier toch maar!!!!! doei Britje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!