Remember the time

Afgelopen maandagavond leek het even alsof hij weer leefde en nooit was weggeweest.. Michael Jackson was alivein Al teatro op La Quercia! In 3 jaar tijd ishet niet meerzo druk geweest in het restaurant.Alle tafels waren gereserveerd(een slordige 100 met gemiddeld 6/8personenper tafel)en voor het begin van de show drongen mensen ich met groepen tegelijk het (openlucht) restaurant in. In no time was ieder vrij plekje bezet. De aard van deze beestjes kwam ook snel genoeg boven, er werd elkaar het licht in de ogen niet gegund, het was ieder voor zich. Als personeel moesten wij ons door dee menigte worstelen en de mensen keer op excuseren voor het lange wachten. Gelukkig waren de mensen die een tafel hadden weten te reserveren wel begripvol en geduldig. De finale van de avond (niets minder dat Heal the World) gingen alle remmen los, mensen stonden te sprinhen en joelen op de tafels. Naderhand kwam onze eigen Michael Jackson (de beste danser in ons midden Jonathan) de zaal nog eens door en de een na de ander wilde op de foto met hem. Misschien hadden we voor de show nog even duidelijk moeten maken dat dit NIET de echte was..

Vermoeiende avond dus, maar gelukkig had ik het vooruitzicht op nog een avond als dee, maandag stond namelijk Mama Mia op het programma.. Weer bijna alles gereserveerd, en natuurlijk kwam iedereen tegelijk eten. Toch was het gelukkig lang zo druk niet als zondag. Nou wordt de MJ show donderdag weer opgevoerd en ik houd echt mn hart vast.. Hopelijk wordt het niet zo druk (het is natuurlijk niet de premiere) en kunnen alle mensen die gereserveerd hebben de show ook gewoon zien. Ik zal deze week in ieder geval niet snel vergeten enheb weer een hoop geleerd;een goede voorbereiding is het halve werk, mensenzijn in dit soort situaties gewoon niet voor reden vatbaaren altijd blijven lachen!

Wink

Gister ben ik ter ontspanning lekker gaan wakeboarden. Was alweer een jaar geleden, maar net als fietsen blijk je ook dit nooit te verleren. Heerlijk over het gardameer gestoven dus! En nu genieten van de spierpijn..

Undecided

Nog 3,5 week werken, een beetje zonnen en een paar keer het water op (wakeboarden, kayakken) en dan weer lekker naar huis, op zoek naar een baan.. Het echte leven in!

Tongue out

Ciao tutti!!

Reacties

Reacties

Mar

Hey Britt! Klinkt super gezellig allemaal :)!! Echt leuk! Ook gaaf dat je nog even kan wakeboarden! Ik houd het ff kort, ben thuis aan het werken dus moet dat ook echt doen ;)! Verder ben ik druk bezig met alle voorbereidingen voor Peru, echt onwijs spannend, ik ga volgende week al!! Nou, geniet nog van alle zon en gezelligheid daar! Liefs, Mar

Joyce

Heee schatteke...

leuk verhaal weer, wist alleen niet datt je zo'n MJ fan was, of meer van jonathan? ;)
Ik ben erg druk geweest, met werk etc, echt toe aan vakantie. Vandaag laatste dag, eind van de week naar Cyprus.. kan niet wachten!!!

spreek je daarna weer...., dan ben je bijna thuis! :)

kussie

Tanja

Vrouwke! haha! Had dat optreden wel willen zien eigenlijk... you tube?
Net zoals Joyce ben ik ook wel toe aan vakantie. Ben echt zo gaar als een konijn!;-p
Nog 1 dagje werken.. Trouwens, no pictures??
Kus

Marjolein

Hej Britt,
Michael Jackson Tributes, ik heb er vorige week ook één gewerkt in de Effenaar. Niet zo'n feest als bij jullie denk ik, maar er werd wel gehuild bij ons! Ik had gisteren met Marieke een vakantie geboekt, bellen ze vandaag terug dat er geen vlucht meer is :S Dus nu moeten we weer iets nieuws zoeken....zucht! Ik wil alleen maar zon, verder niets. Tot snel! xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!