Laatste dagen

Buongiorno!

Het is inmiddels een aflopende zaak hier. Veel vakantiegangers die vertrekken en ook de staff leden vertrekken nu een voor een. Ook ik hoef nog maar 3 dagen te werken voor ik weer in het vliegtuig stap op weg naar huis.

Afgelopen weekend was voor de een-na-laatste keer de MJ show waar we een luttele 700 mensen hebben geserveerd. Er blijft animo voor die show en tot nu toe was het volledige restaurant steeds een uur na het openen van de reserveringen al helemaal volgeboekt. Ben benieuwd hoe ze het aankomend weekend gaan doen, dan zijn er namelijk 2 staff leden minder (waaronder ik en ik ben een van de 3/4 die met een computer loopt). Ach zo goed als ze zijn in organiseren en communiceren in Italie moet dat vast goedkomen!

Nu nog 3 musicals en een halve dag vrij voor de boeg en dan vrijdagochtend een fijn autoritje naar bergamo en op weg naar huis.

Hoe is het weer nu in NL? Kom ik met een beetje lekker weer thuis of moet ik wat zon en warmte meenemen?

Tot snel allemaal!! Ciao tutti!!

Reacties

Reacties

Joyce

Lieffie!!

Je kunt beter morgen naar huis komen, dan wordt het 30 gr. Vrijdag weet ik zo niet... ;)
Geniet van je laatste dagen daar, de zon, de musicals, je collega's (!) en je laatste vrije middag!

Over zaterdag contacten we nog, want heb er ook nog een begrafenis bijgekregen voor die dag.. :S

Liefs xxx en een veilige reis naar huis!

Jolien

Hoi Brittje!!

Amai is die zomer voorbij gevlogen of hoe zit dat?? Ik kan niet wachten om je verhalen te horen, la vita e bella!

Hier in London is het ook lekker zomers, morgen 30graden (net als in NL). Volgende week is het Notting Hill Carnival (enig idee of je afkomt? :o) )

Ik hoop je snel weer te zien!

groetjes,

Jolien

Tanja

He vrouwke!

Bijna thuis! Heb je dit er ook weer op zitten. Ben benieuwd naar de foto's enzo! Hoe laat ben je vrijdag in NL??
Goede reis en tot zaterdagaaf!!! Kus

Mar

Hey Britt! Thanks ook voor je berichtje op mijn site! Geniet nog van je laatste dagen daar en hopelijk heb je nog ff vakantie in NL! Tot snel (mails helaas haha)! Liefs, Mar

Mar

Probeer het nog eens....ging net mis denk ik. Hopelijk nu ok! Geniet nog van je laatste daagjes en het klaarmaken voor vertrek. Alvast een fijne reis en hopelijk heb je nog ff wat relax tidj in NL. Tot snel (alleen via de mail helaas hihi). En nog bedankt voor je reactie op mijn site. Doeii! liefs, mar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!